Faceți căutări pe acest blog

vineri, 15 mai 2020

Pizza cu salam, porumb si ardei gras








































































































Cand mai faci vezi retete de facut fb acolo ai model rasucit ft misto

Delicioasa

Pentru ca aveam pofta de pizza am facut cu ce aveam prin frigider si a iesit o nebunie, am folosit acelasi aluat clasic de la reteta mea de paine

Aluat :

500 gr faina tip 650
13 gr drojdie proaspata
1/2 lgt zahar
1 lgt sare
1 lg ulei
300 ml apa calda

Topping :

Ketchup
Busuioc
Oregano
Seminte de chimen
Salam uscat congelat
Ardei capia
Rosii cherry
Porumb
Ciuperci congelate
Cascaval si mozzarella congelate

N-am avut chef sa fac sos de rosii pt pizza, este cel pe care-l fac la paste si am folosit ketchup. Facem un aluat de paine si-l lasam la dospit, din ingredientele de mai sus pentru aluat ies 4 pizza, putem injumatati. Impartim aluatul in 4 si framantam fiecare bila de aluat. Presarat blatul cu mult gris, asezam aluatul si punem gris peste aluat ca sa nu se lipeasca. Intindem aluatul subtire si-l rulam pe facalet. Il punem in tava. Ungem cu ketchup, punem oregano, busuioc si chimen. Asezam cascaval ras. Punem salamul primul sau ce mezel avem ca sa nu se usuce. Urmeaza peste salam ardeiul si rosiile felii pt caxacestea lasa zeama, porumb printre ele si ciuperci tocate congelate pe care le-am strans ft bine in mana sa iasa apa. Am pus si ceapa rosie julienne, punem cruda, calita sau pusa inainte sa stea 10 min cu putina sare si ulei, astfel nu se arde la copt. Incalzim cuptorul dam pizza la 180 ° la treapta foc sus jos fara ventilatie pt 15 min, scoatem si punem cascaval, mai dam 15 min, eu am lasat 10 min cu cascaval deci 25 in total, e gata cand cascavalul se topeste, el nu trebuie sa se inegreasca, astfel se arde si se intareste. Servim cu ketchup.


Niciun comentariu: