Faceți căutări pe acest blog

vineri, 7 aprilie 2023

Tarta cu fructe de padure




























Supeeer buna, acrisoara asa cum imi place mie, se poate face si cu mere, nuca, prune  piersici, caise sau visine

Sursa farfuria vesela doar ca reteta ei se numeste prajitura cu mure

Pentru aluat :

250 gr faina
150 gr zahar
125 gr unt rece, cubulete
1 ou
1 lgt pf copt
 
Pentru umplutura : 

300 gr fructe de padure, 2 lg amidon, 70 gr zahar, 1 plic zahar vanilat. Am pus amidon dar mergea si fara. 

Reteta are 500 gr mure proaspate dar eu am pus 300 gr fructe de padure congelate. Amestecam faina cu zaharul, pf de copt, untul si oul. Adaugam vreo 2 lg apa rece. Formam o bila de aluat. Daca mai e nevoie mai punem 1-2 lg, eu nu am pus decat 2 lg. Fructele direct congelate se amesteca cu zaharul, zaharul vanilat si amidonul. Se pune cu mana 1/2 din aluat pe hartie de copt in forma, punem fructele apoi restul de aluat faramitat se pune deasupra. Dam pt 40 min la cuptor la 180° fara ventilatie



Niciun comentariu: