Faceți căutări pe acest blog

marți, 17 august 2010

Briose cu finetti










Ingrediente:

250 g faina
100 ml lapte la temperatura camerei
2 oua mari la temperatura camerei
50 g zahar
70 g unt la temperature camerei
Esenta de vanilie sau zahar vanilat
150 g nutella la temperatura camerei
2 lingurite praf de copt
Cateva linguri de cognac
Esenta de rom
Pentru umplutura : nuci, ciocolata sau o bucatica de banana
Pentru decor ciocolata glazurata,fulgi de ciocolata sau orice altceva doriti

Mod de preparare :

Zaharul se mixeaza cu ouale si esentele dupa care se adauga untul.Frecam in continuare crema adaugand si ciocolata moale si la sfarsit subtiem cu laptele. Se adauga treptat faina amestecata cu praful de copt. Putem adauga fulgi de ciocolata sau nuci in compozitie. Eu am umplut pe jumatate formele si am pus la mijloc nuci, bucatele de ciocolata sau stafide hidratate in cognac. Se coc pe gratarul din mijloc la foc mic. Se glazureaza cu ciocolata si fulgi de ciocolata. Am vrut sa decorez cu fulgi de cocos verde, nuca sau stafide dar le-am lasat mai simple, in doua nuante.

Un comentariu:

Liana10 spunea...

Nussknacker e ciocolata mea preferataaaa