Faceți căutări pe acest blog

luni, 6 iulie 2015

Fructe de mare trase la tigaie








500 gr fructe de mare proaspete (calamar, caracatita, surimi, midii, etc). Bune, bune
cativa catei de usturoi zdrobit
lamaie
unt
busuioc uscat
ingrediente pentru doua persoane

Incalzim uleiul, adaugam untul si calim usturoiul. Adaugam fructele si busuiocul dupa care le intoarcem pe toate partile. Punem putin piper alb si la sfarsit 1 ceasca de vin. Mai lasam putin sa scada si inchidem focul. Servim cu lamaie si un pahar de vin alb. Simple, gustoase si pentru silueta

7 comentarii:

Unknown spunea...

Bună seara.

Crăciun Fericit!!

Îmi puteți spune dacă rețeta este valabilă și pentru fructele de mare congelate??!! la noi proaspeți nu se găsesc.
Multumesc

Unknown spunea...

Bună seara.

Crăciun Fericit!!

Îmi puteți spune dacă rețeta este valabilă și pentru fructele de mare congelate??!! la noi proaspeți nu se găsesc.
Multumesc

susu spunea...

Binenteles ca se poate, le puneti la dezghetat, apoi le scurgeti si merg de minune.

Sile montana spunea...

Merge am făcut si eu si sunt miaam miaam

Sile montana spunea...

Se poate sunt super

Sile montana spunea...

Se poate sunt super am făcut acum 15 min si sunt bune rau , mănânci d-astea până faci spume la gura cât de bune sunt ,habar naveam cum se face dar am vazut aici , nu e mare lucru

Sile montana spunea...

Se poate sunt super am făcut acum 15 min si sunt bune rau , mănânci d-astea până faci spume la gura cât de bune sunt ,habar naveam cum se face dar am vazut aici , nu e mare lucru