Faceți căutări pe acest blog

vineri, 29 martie 2019

Curried pork over basmati rice























Varianta I  grozava :

O farfurie cubulete pork
2 catei de usturoi 
1-2 cepe
2 ardei capia
1 morcov
Telina
Albitura
Curry
Boia
1 conserva tomate

Calesti porcul taiat cuburi si-l scoti. Tot in oala asta mai pui ulei si calesti in continuare usturoi, ceapa taiata in 4, adaugi capia rosu si verde tai cuburi mari, apoi morcov felii subtiri, telina, albit, adaugi carnea calita, curry, boia apoi o cons de rosii tocate. Lasam sa scada sosul pana la consistenta dorita. Separat fierbem orezul al dente cu putina curcuma pentru culoare.

Varianta II, nemaipomenita :

500 gr ceafa de porc
1 cutie cirio passata
1 cutie lapte de cocos
1 lgt boabe de mustar
1 lgt chimen
Cateva boabe coriandru
3 foi de dafin
Lemon grass cateva fire
2 cuisoare
2-3 cepe rosii
2 lgt boia dulce
O felie telina
1 morvov
1 capia

Am folosit 2 buc de ceafa taiata cubulete pe care le-am condimentat de seara cu sare, curcuma si curry, am adaugat putin ulei de masline si am omogenizat. Se mai poate folosi un betisor de scortisoara, usturoi, ginger si garam masala. Eu am folosit lemon grass uscat din Seychelles. Incalzim uleiul si punem la calit coriandru, boabele de mustar, chimenul si foile de dafin, atentie ca sare, puneti capac. Punem ardeiul, morcovul si telina taiate felii. Adaugam restul de condimente. Punem ceapa tocata marunt si calim bine. Urmeaza carnea si dupa ce s-a calit puem laptele de cocos si sucul de rosii. Punem boia si mai adaugam curry. Putem folosi si 2-3 rosii felii. Lasam sa scada sosul si sa fiarba legumele.



Niciun comentariu: