Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 10 aprilie 2019

Ceai de lemon grass Seychelles si verbana de la Muntele Pelion











Cand am ajuns in Seychelles gazda noastra ne-a rupt un buchet de lemon grass dintr-un tufis, l-a trecut rapid sub un jet de apa rece si a turnat apa clocotita peste, a rezultat un ceai grozav si de atunci m am indragostit de aceasta planta, mi-am adus un sac de acolo pe care l-am uscat.

Un remediu pe care îl poti folosi în diverse afecțiuni, dar mai ales în cazul tusei, se prepară astfel: câteva fire proaspete de lemongrass, două-trei cuișoare, jumătate de baton de scorțișoară și puțină pulbere de turmeric se fierb cu lapte. Apoi, se strecoară și se lasă la răcit. Se beau 2-3 linguri pe zi.


Astazi ne-am rasfatat cu citronella mint, preferatele noastre sunt lemon grass, verbina si ghimbir.😺🐾

















Tea Hugs ceaiuri care-mi plac si care nu : 
Lemon gras da,
Ginger delight da,
Verbana sau verbina ca din Pelion nu,
Yerba mate nu, 
Citronella mint,
Dreamy tuscany
Cocoa orange da,
Cool sweet mint,





Niciun comentariu: