Faceți căutări pe acest blog

vineri, 17 ianuarie 2020

Oaie pulpa/spata


   Spata in folie la cuptor
   Spata si pulpa in punga la cuptor


Pulpa la tigaie


 Pulpa la tigaie


























Pulpa




Pulpa







Am descoperit in Auchan o carne de vita, oaie si miel nemaipomenit de frageda si de atunci ma aprovizionez de acolo

1) Pulpa de oaie medium rare la tigaie, nemaipomenita

1 felie de 2 cm pulpa de oaie
Patrunjel
Oregano
Busuioc
Piper
Ulei de palmier

O carne frageda si buna, de data asta am luat din Auchan, ambalata la casoleta, vita si oaia le incerc mereu din mai multe magazine ca sa stiu unde a fost frageda. Minunat de gustaaa si frageda. Carnea se sterge de sange cu prosop de bucatarie apoi se condimenteaza cu ierburi uscate si piper proaspat macinat, fara sare dupa care se unge cu putin ulei. O tinem la rece pana o pregatim. Se scoate cu vreo ora inainte de gatire sa stea la temperatura camerei. Incalzim ft bine tigaia sau gratarul. Crestam carnea daca e prea groasa. Eu am facut o la tigaie cu capac, pt fum. Se intoarce de vreo 4 ori. Cand e gata se scoate pe farfurie si se sareaza pe ambele parti cat e calda. Imi place sa nu folosesc foarte multe condimente.

2) Spata de oaie/pulpa de oaie in punga la cuptor, minunata

1 bucata mai groasa de 2-3 cm spata sau pulpa
Oregano
Busuioc
Patrunjel
Paprika
Curry
Piper
Ulei de masline
4 catei usturoi
Punga pt friptura la cuptor

Am avut o bucata intreaga mai groasa de spata si o pulpa care merg la cuptor, cele mai subtiri le fac in tigaie sau pe gratar. Am sters carnea, am condimentat-o (fara sare) si am pus ulei. Masat bine si lasat la temperatura camerei inainte de gatire. Carnea se poate cresta un pic sa se faca mai bine, mie imi place mai in sange. Am pus in punga carnea impreuna cu usturoiul intreg necuratat, am legat punga si am intepat-o de 3 ori. Dam la cuptorul incalzit la 200 ° pt vreo 45 min, eu m am grabit si am dat la 250 ° pt 30 min. O scoatem, desfacem punga, taiem carnea in farfurie si saram. Pt vita, oaie sunt necesare 12-15 min pt fiec cm de carne la 200 °.


Niciun comentariu: