Faceți căutări pe acest blog

marți, 16 martie 2021

Mancare de pui cu orez si amestec mexican









Minunata mancarica, se poate adapta in functie de gust

1/2 piept de pui

1/3 cescuta orez

1 pachet amestec mexican

1 ceapa mica

Legume proaspete

Patrunjel

Oregano

Sare

Piper

Curcuma

Curry

Paprika

Orezul se poate tine la inmuiat sau il calim direct, eu l-am pus in apa pt 30 min dupa care l-am scurs bine dar am paatrat apa. Calim o ceapa tocata, adaugam cateva felii de legume proaspete cum ar fi capia, morcov si radacinoase apoi carnea taiata cubulete, orezul scurs si urmeaza legumele congelate direct scoase sau putin decongelate. Punem condimente, apa ramasa de la hidratarea orezului caci are amidon si apa vreo 6-7 masuri in plus depinde cat inghite mancarea. Cand au fiert toate stingem focul, scoatem legumele proaspete care au dat gust mancarii si punem patrunjel tocat. Servim in farfurie cu curry si curcuma. Am facut si fara carne si este minunata. 

Niciun comentariu: