Faceți căutări pe acest blog

joi, 1 noiembrie 2018

Muschiulet de porc cu garnitura de cartofi la cuptor

















Un muschiulet
Sare si piper
Cimbru
Unt
Cartofi
Usturoi
Ulei de masline

Am sters muschiul, l-am legat frumos sa-i dau o forma, l-am sarat si piperat si l-am masat cu ulei de masline. Dupa 5 minute l-am pus intr-o tigaie cate nu se lipeste, bine incalzita si fara ulei pentru ca are carnita. Lasam 2 minute pe toate partile dupa care il dam la cuptor cu putin unt si cimbru deasupra. Lasam vreo 15-20 minute la 180°, daca e prea in sange il mai lasati un pic. Am scos muschiul, am presarat putin cimbru macinat, am acoperit cu folie de aluminiu si l-am lasat la odihnit inca 10 minute.

Varianta I dietetica :

Cartofii se spala si se pun intregi la fiert cu apa si sare. Cand au fiert de tot se taie in jumatate si apoi in 4. Se pun intr-o tava, se sareaza se pune ulei de masline, usturoi zdrobit si cimbru sau rozmarin. Se dau la cuptor 30-40 min. Se mai si intorc sa se rumeneasca frumos

Varianta II, am facut :

Cartofii se spala si se taie in 4 sau 6, secretul e sa aibe cat mai multe colturi sa ramana crocanti. Se pun la fiert cu sare. Cand sunt gata 90% se pun la scurs si apoi se calesc in ulei de masline cu usturoi zdrobit si cimbru. Ii dam apoi in tava la copt in cuptorul incalzit  la 190° timp de 30 minute. Eu i-am fiert 100 % intregi si cu coaja, sunt mai gustosi. I-am asezat frumos in tava si am strecurat si o crenguta de busuioc. Cartofii nu i-am intors.


Niciun comentariu: