Faceți căutări pe acest blog

joi, 29 octombrie 2020

Tocanita de hribi

































Aceasta mancarica am facut-o fara bulion, am vrut sa simt doar gustul ciupercilor, nemaipomenita

1 kg hribi sau champignions brune

2 cepe rosii sau albe

ulei de floarea soarelui

Putin unt

marar

patrunjel

Sare

piper

Calim in ulei de floare nu masline ceapa taiata cubulete, punem ciupercile taiate felii nu foarte groase, sare si piper. Calim bine si punem capac. Apa nu vom folosi decat daca ciupercile nu lasa deloc zeama sau daca va place mai apoasa, deobicei nu pun pt ca gustul nu va mai fi la fel de bun. Calim in continuare pana se fierb bine, daca mai trebuie adaugam cate putina apa. Adaugam marar si patrunjel. Grozava. Eu am folosit champignon brune si ceapa rosie si-mi plac mai mult decat cele albe. La fel de bine putem sa trecem usturoi prin presa si sa-l punem la final sa-i dea gust.

Niciun comentariu: