Faceți căutări pe acest blog

joi, 25 octombrie 2018

Supa de pui cu legume






























Varianta I grozava : 

1 pulpa superioara mare 
1 telina potrivita
2 morcovi mari
1 pastarnac mare
1 patrunjel mare
1 ceapa mare
1 ardei capia rosu mare
1 ardei capia verde mare
1 ardei capia galben mare
Frunze de telina
Frunze de patrunjel
1 cartof mare
Vegeta
Sare

Punem cam jumatate de oala cu apa, vreo 1,5 l de apa intr-o cratita de 3 l, ceapa intreaga, legumele taiate felii sau jumatati, frunze de telina si patrunjel cu tot cu tulpina pt gust dar stranse cu ata in buchet, morcovul si cartoful intreg si lasam sa fiarba. Ardeiul se poate pune de la inceput, intreg ori jumatati sau dupa ce au fiert legumele pe jumate. Mai lasam sa fiarba 15 min impreuna cu ardeiul si apoi punem pulpa taiata in doua. Punem sare, vegeta si punem capac. Lasam sa fiarba bine pana se patrunde morcovul usor. Servim cu patrunjel verde in farfurie si putem pune paste chinezesti si supa fierbinte.

Varianta II minunata :

Aceasta supa este usoara si de spital cum ii spun eu, imi place ca zeama sa iasa gustoasa dar sa nu fie nici grasa, o reteta foarte buna, ca sa ramana multa zeama fierbeti legumele intregi nu cubulete

4 pulpe galbene
1 telina mica
3 morcovi mari
2 radacini de patrunjel
2 radacini de pastarnac
3 cepe
2-3 ardei capia
1 dovlecel cubulete
3 cartofi cubulete mici
Verdeata, leustean, patrunjel, marar

Punem apa cu sare la fiert. Tocam legumele dupa preferinta, eu pun foarte multe legume intregi sau taiate pe jumate pentru gust dupa care le inlatur la sfarsit. O parte din radacinoase le-am tocat marunt, o ceapa si o parte din legume le-am lasat intregi. Le puteti pune pe toate intregi ca sa ramana supa clara si sa ramana mai mult lichid. Dupa ce au fiert pe jumate punem carnea fara pielita, puteti folosi si alta carne slaba. Adaugam si verdeata si cand au fiert bine inchidem focul si punem capac.  Este buna si sanatoasa, legumele se pot servi cu hrean si carnita ca si felul doi. Mai putem folosi orez sau paste dar sa nu iasa prea groasa. Eu folosesc multe legume de la congelator, aici pe langa un capia pe care il aveam am mai pus o punguta mica de gogosari congelati si verdeata. La fel de bine putem strecura supa pentru zeama sau o putem pasa.

Niciun comentariu: