Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 18 noiembrie 2020

Musaca de cartofi cu ciuperci

 












































































Grozavaaaaaa, o sa mai fac chiar si cu felii de cartofi

1 kg cartofi

1/2 kg ciuperci brune

Cam 1/2 cescuta de lapte pt piure

2 cepe rosii

1 morcov mic 

Ulei

3 lg bulion

Nucsoara

1 lgt curcuma

1 lgt boia dulce

1/3 lgt curry

O nuca de unt

Patrunjel

Marar

Eu am folosit doar 4 cartofi medii aproximativ 1/2 kg dar au fost prea putini pt umplutura de ciuperci. Cartofii se fierb sau se coc, eu i-am copt in coaja pt ca sunt mai gustosi apoi i-am curatat si trecut prin presa cu unt, sare si lapte cald. Calim ceapa tocata marunt, punem morcovul ras, o parte din verdeata si ciupercile tocate. Lasam sa scada sosul apoi punem 2 lg bulion si potrivim de sare. Eu am pus si 1 lgt curcuma si 1/2 curry. Compozitia se poate macina la masina de tocat, eu le-am pus asa ca sa simt ciupercite. Ungem o tava cu unt, asezam un rand de piure, un rand de ciuperci si ultimul de piure. Deasupra am decorat cu verdeata si felii de ciuperci. Punem peste o ceasca de apa in care am dizolvat 1 lg pasta de rosii, putina boia si curcuma. Dam la cuptorul incalzit pt 30-40 min la 180°. Dupa vreo 15 min am scos musacaua si am razuit cascaval apoi am mai dat-o 15-20 min pana s-a topit cascavalul fara sa se arda cascavalul. Servim cu muraturi.

Sursa practic in bucatarie nr 12 pg 16

Niciun comentariu: