Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 5 octombrie 2016

Salata asortata





Bunicica dar nu grozava, noi preferam legumele în saramura, fără otet, eu am desfacut-o după 18 zile

1 kg gogonele
1 kg castraveti
1 kg morcovi
1 conopida mica
2 sfecle rosii
1 varza alba, eu am pus rosie
4 gogosari
1 gutuie mica
1 telina cu frunze
1 strugure alb
3 mere acrisoare
1 capatana de usturoi
Condimente pt muraturi
5 foi de dafin
750 ml otet
3 lg rase de sare pt muraturi ( eu am pus sare de mare greceasca poseidon)
2 l apa
300 gr zahar ( am folosit 100 gr alb și 50 brun)
Eu am folosit și hrean

Reteta de merisor 67 bucataras. Nu am pus fructe. Se taie legumele după preferință, varza și gogosarii Juliette, morcovul, castravetii, sfecla și telina felii. Punem pe foc apa cu zaharul, sarea și otetul. Adaugam condimente pt muraturi : boabe mustar, piper, foi de dafin, marar, foi vișin, fze telina, cimbru. Dam în fiert și punem compozitia fierbinte dar strecurata peste legume. Amestecam și lasam 10 minute sa se înmoaie.  Punem la borcan cu tot cu zeama si hrean și dam la cald.


Niciun comentariu: