Faceți căutări pe acest blog

duminică, 18 octombrie 2015

Ardei iuti cu gogosari, ceapa și telina












































































Foarte buni, ardeii, isi iau gust de la legume, s-au mentinut foarte tari datorita hreanului
Eu conbinatie de multe ori ardei romanesti cu bulgaresti ca sa nu iasa ft iuti sa iei foc....

Ingrediente I (minunata) :

ardei iuti, ceapa rosie solzisori, ceapa alba rondele, hrean ras fin, morcov taiat felii, gogosari taiat felii, sare, zahar, otet

Ingrediente II (minunata) :

ardei iuti, gogosari feliute, telina radacina, cotoare de telina, frunze de telina, hrean, piper, boabe de mustar cu condimente de la fuks, foi de dafin, sare, zahar, apa.

Ingrediente  III (minunata) :

Combinația de legume si ardei la un loc  de la I și II grozaaaavi, am folosit ardei impreuna cu legumele de la I si II.

Compozitia lichida folosita pentru toate III variantele :

250 ml otet de 9 grade, 500 ml apa, 2 lg si 1/2 zahar, 1 lg rasa de sare. Coditele ardeilor se taie putin ca sa intre mai bine in borcane. Punem hrean pe fundul borcanelor, asezam legumele spalate si taiate dupa preferinta, punem mirodenii in fiecare borcan si ne ocupam de fiertura. Eu am pus în fiecare borcan 1 lgt marar uscat, 1 lgt boabe mustar, cateva boabe piper, 1 foaie dafin, 1/2 lgt cimbru, 1-2 boabe coriandru. Se pune apa la fiert, adaugam zaharul, sarea, otetul si dupa cateva clocote turnam lichidul caldut peste legume dar nu fierbinte ca se înmoaie ardeii. Rotim borcanele stanga dreapta sa iasa aerul si daca mai este nevoie mai adaugam lichid. Punem capacele si lasam in paturi pana se racesc. La 500 gr ardei am dublat cantitatile 500 ml otet, 1 l apa etc, soluția mi-a ajuns pentru 3 borcane de 400 si 1 borcan de 800 ba chiar mi-a rămas vreo 2 cani.

Niciun comentariu: