Faceți căutări pe acest blog

duminică, 10 ianuarie 2021

Pulpe la cratita

 





     Super, merg cu mujdei si mamaliguta

Am crestat niste pulpe superioare doar pe partea fara pielita, le-am condimentat cu sare, piper, curry si curcuma, am pus un strop de ulei de masline pe fiecare si am intins cu manusa condimentele pe ambele parti. Le-am lasat 30 min apoi le-am facut in craticioara care nu se lipeste. Am incalzit cratita si am intors pulpele de mai multe ori pana s-au facut, trebuie incercate la mijloc sa nu curga sange. Daca sare ulei punem capac intr-o parte dar nu acoperim de tot sa nu se inabuse. La fel de grozav merg niste cartofi taiati cubulete foarte mici facuti in cratita in uleiul ramas de la pulpele facute, se pun cruzi dar taiati ft mic si mai punem capac ca sa se inabuse. Le punem niste sare si incercam cu furculita pana sunt gata.

Niciun comentariu: