Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 24 noiembrie 2010

Barcute de dovlecei la cuptor

































Barcute de dovlecei la cuptor

Ingrediente:

3 dovlecei potriviti
8 rosii medii
2 galbenusuri de ou
Cateva linguri cu smantana
Un castron cu branza rasa sau faramitata
1 legatura de marar
Piper alb
Sare
Unt

Mod de preparare :

Taiem cateva rosii felii, le asezam in tava cu putin marar tocat si cateva cubulete de unt din loc in loc. Taiem dovleceii spalati in doua pe lung cu tot cu codita si coaja pentru ca se papa direct din ei. Dovleceii se scobesc cu un instrument special sau cu lingurita daca nu aveti. Eu am folosit cea pentru inchetata si pepene si a mers struna. Se lasa un pic de pulpa si pe coaja nu se scobesc de tot. Pulpa dovleceilor se toaca marunt si se amesteca cu restul rosiilor tocate, mararul, piperul, putina sare si branza. Se gusta umplutura sa nu fie prea sarata. Eu am pus branza grasa de oaie si nu prea multa sare. Se aseaza dovleceii in tava si se umplu cu branzica. Se dau la cuptor pentru 30 de minute dupa care se amesteca putina smantana cu branza si galbenusurile si se pune deasupra sa se gratineze frumos. Se mai lasa vreo 10 minute si sunt numai buni de servit. Eu sa fiu sincera am facut cu niste branza ramasa prin frigider ca nu stiam ce sa fac cu ea. Rosiile in combinatie cu untul si mararul au avut un gust senzational deci serviti si cateva rosii la dovlecei si cine mai doreste putina smantana.



Niciun comentariu: