Faceți căutări pe acest blog

vineri, 1 octombrie 2010

Ciorbita cu afumatura
























Aceasta ciorbita era preferata mea in copilarie si bunica mi-o facea mereu. Iarna o mancam fierbinte cu smantana, ceapa si ardei iute.
Ingrediente:
Oase de vita cu putina carnita
Ceva afumatura, eu am pus coasta si slanina
1 ceapa zdravana (daca aveti puteti pune si alba si rosie)
1 telina mica
1 albitura
1 ardei gras rosu
2 cartofi
1 morcov
1 legatura leustean
1 legatura patrunjel
bors sau otet
Cateva rosii

Mod de preparare:

Cartofii se taie cubulete, albitura si morcovul se dau prin razatoare iar celelate legumele se toaca marunt. Morcovul prin cea mica si albitura prin razatoarea mare. Rosiile se paseaza si calim apoi pe rand legumele, mai intai ceapa, morcovul, ardeiul si albitura. Separat se punea carnea la fiert cu putina sare si se spumeaza. Adaugam zarzavatul calit si putin leustean. Spre sfarsit punem cartofii si apoi rosiile. Acrim ciorba cu ce avem si punem restul de leustean. Eu acresc aceasta ciorba mai mult cu otet decat cu bors, imi place mai mult in combinatie cu afumatura. Servim cu ardei iute si ceapa sau usturoi. Pentru o culoare deosebita a ciorbitei caliti morcovul ras, mic si folositi ardei gras rosu. Dupa ce ati inchis focul puneti leustean si patrunjel tocat si acoperiti cu capac. Serviti ciorba cu verdeata proaspat tocata.

Niciun comentariu: