Faceți căutări pe acest blog

vineri, 23 august 2013

Frigarui asortate
















































































Varianta I  grozava, cea mai buna varianta, cele cu pui sau curcan nu prea sunt bune, sunt fade :

Carne porc cu putina grasime
Ardei verde si rosu
Ceapa alba si rosie
Usturoi
Ciuperci
Dovlecel
Curry
Boia
Curcuma
Busuioc uscat
Patrunjel uscat
Sare
Piper
Foi de dafin
Coriandru
Ulei de masline
Mujdei de usturoi pt servit

Betele de frigarui se tin 30 min in apa rece ca sa nu se arda. Se taie legumele si carnea si se condimenteaza, se pune ulei si se amesteca bine cu mainile. Usturoiul nu se curata de coaja. Lasam la rece pana a doua zi cand le punem pe gratar in casa sau afara. Am facut pe gratarul din casa dar si pe blatul de sare, cele mai bune sunt pe gratar, pe blat sunt inabusite ca la cuptor. Am facut si un sos de vin alb sau rosu amestecat cu sos de soia si condimentele de mai sus, bunicel. Foile de dafin se pun si ele pe tepuse. Am facut si la cuptor la functia de grill, nu mi a placut parca erau inabusite, de spital. Kaizer se pune langa pui sau curcan pt ca e fada dar cel mai bine a se face cu porc. Se servesc neaparat cu mujdei de usturoi si bere. Minunate, eu am facut pt 3 zile, am mancat azi cand le-am facut, o parte le am dat la rece pana a doua zi si ce a ramas gatit la tece pt a treia zi. Au iesit 30, 12 mancate in.prima zi si 12 a doua zi.

Varianta II :

Frigarui asortate

500 gr piept de pui
2-3 ardei grasi verzi
2-3 ardei grasi rosii
2 cepe
usturoi
1 morcov
1 vanata
1 dovlecel
1/2 kg ciuperci
sos de soia dulce si sarat
boia
curry
cimbru
busuioc
piper
otet balsamic 2-3 linguri
1 lingurita mustar

Prepari un amestec din otet, mustar, sosul de soia 1 lgt curry, 1 lgt boia, vegeta si torni peste legume si carnea taiata cubulete. Amesteci bine, acoperi cu folie si dai la rece cateva ore sau de seara pana dimineata. Pui legumele si carnea pe frigarui si le frigi pe gratar sau blatul de sare. 

Varianta III  cu muraturi foarte bune :

La fel ca la varianta I doar ca folosim muraturi, am pus gogosari si castraveti in otet dar si saramura, cele in otet sunt mai bune pentru frigarui.

Niciun comentariu: