Faceți căutări pe acest blog

joi, 22 aprilie 2021

Ciorba de stevie


















Buna

2 legaturi de stevie

1 legatura loboda

1 legatura leurda

1 legatura leustean

1 legatura patrunjel

1 ceapa rosie

2 fire ceapa verde

Morcov, capia, telina, pastarnac, patrunjel

1 cartof mare facultativ

1/2 kg bors

1-2 lg bulion

Boia dulce

Curcuma

Curry

Sare

Piper

Verdeata o tocam mai marunt cu tot cu codite. Vom pastra cateva frunze intregi de loboda, stevie, leurda, leustean si patrunjel pe care le vom pune cand stingem focul. Ceapa, capia si morcovul se toaca marunt. Celelalte legume se taie felii, vom folosi doar pt a-i da gust iar la final le inlaturam. Calim ceapa, ardeiul, capia si la sfarsit radacinoasele. Punem frunzele taiate dar si o parte din patrunjel si leustean. Dupa ce le-am calit punem cartofii si adaugam vreo 3 l apa. Punem sare si piper. Cand au fiert cartofii punem borsul, eu am avut congelat. Punem bulion, sare, piper, putina curcuma, curry si boia pt culoare. Mai lasam cateva minute sa fiarba dupa care stingem focul, punem frunzele intregi pastrate si leustean si patrunjel tocat. Punem capac. Aceste frunze puse la final ii dau un plus de savoare. E foarte gustoasa asa dar o putem inbunatati cu smantana si oua batute. Am folosit si frunze de la 1 gulie, frunze de la 1 legatura ridichi ai cateva frunze de la legatura de morcovi dar nu mi-au placut, ramane s-o fac doar din stevie si loboda.

Niciun comentariu: