Faceți căutări pe acest blog

joi, 8 aprilie 2021

Creveti in sos rosu

 























Grozava, sosul este demential

Portii pentru 2 ps


300 gr creveti congelati

1 cana de vin alb

1 ardei capia

1 fir de ceapa verde

3-4 catei de usturoi

1 lg pasta de rosii

Cateva felii de legume optional

Ulei de masline

Patrunjel

Sare

Piper


Tocam ceapa si ardeiul marunt. Calim usturoiul zdrobit apoi adaugam partea alba de la ceapa, urmeaza capia si partea verde a cepei, sare si piper. Eu am pus si cateva bucatele de radacinoase pentru a-i da un gust mai bun. Urmeaza crevetii, eu am folosit fructe de mare diverse dar e mult mai buna cu creveti. Dupa ce le-am calit punem vinul. Lasam sa fiarba cateva minute apoi adaugam pasta de rosii si lasam sa se lege un sos. Punem patrunjel si inchidem focul. Nu lasam foarte mult pt a nu se evapora sosul care e foarte bun. Dupa ce am inchis focul am pus 1 lgt curry si 1 lgt curcuma dar sosul este mai bun fara ele. Servim cu orez

Niciun comentariu: