Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 11 aprilie 2020

Budinca din branza de vaca si stafide





























Bunicica, se face repede la blender


500 g brânză grasa de vaci lacteea,
2 linguri potrivite de  faina,
3 linguri de gris,
100 ml lapte gras,
6 linguri de zahar,
2 oua potrivite,
1 fiola esenta de vanilie,
1 lingura de unt,
80 gr stafide
Esenta de rom,
Coniac grecesc metaxa

Reteta mai cuprinde si 2 lg pesmet dar eu nu am folosit si mi-a crescut foarte bine. Am folosit branza de vaci grasa lacteea. Pentru ca iese prea multa din aceste cantitati eu le-am injumatatit. Laptele rece se amesteca cu grisul si se lasa 10 min, eu nu am avut asa ca am folosit apa. In robotul de bucatarie, mixer sau blender punem branza, oul, zaharul, faina, esenta de vanilie si mixam 2 minute pana se face crema. Eu am folosit blenderul si a iesit o pasta fina grozava. Apoi se pune laptele cu grisul si se mai amesteca 1 minut. Punem stafidele hidratate in rom si coniac si amestecam cu lingura. Dam la 180 ° pt 35-40 min, eu am lasat vreo 30-35 min, in primele 30 min nu deschidem cuptorul. Am facut testul cu scobitoarea. Chiar daca vi se pare prea lichida e ok pt ca s-a facut o pasta fina si ai tendinta sa crezi ca i mai trebuie faina, nu. Am folosit o tava cu apa dedesubt in cuptor.

Sursa gustoase.net

Niciun comentariu: