Faceți căutări pe acest blog

luni, 27 aprilie 2020

Rulada umpluta cu ciuperci in sos de vin alb





Am gasit reteta rulada cu ciuperci.in sos de vin de pus pozele de aici acolo





























































O mancare nemaipomenita, sosul de vin este demential alaturi de piure, se poate face cu orice fel de carne

Rulouri :

Cateva felii cotlete sau ceafa
500 gr ciuperci
Marar proaspat tocat
2-3 catei de usuroi
Condimente boia, curry, cimbru, sare, piper
1 cescuta vin alb sec

Nu folosim piept de curcan sau pui, este fada iar cea grasa de porc ii da un gust mai bun. Se bate putin carnea sa se intinda, nu trebuie sa fie nici prea subtire, potrivita. Presaram condimente, dam cu ulei de masline si intindem pe ambele parti, lasam carnea de seara la marinat. Calim ciupercile tocate in putin ulei de masline si lasam sa scada zeama dupa care punem marar tocat, sare si piper. Daca vreti stingeti cu putin vin si lasati sa se evapore. Putem adauga si un ou sa le lege, eu nu am folosit. Punem pe fiecare bucata de carne si rulam. Fixam cu sobitori si punem in tava. De preferat sa folosim o tava cat sunt rulourile ca vinul sa le cuprinda. Punem vinul direct peste rulouri si usturoi zdrobit. Dam la cuptor pt 40 min descoperite. Punem mereu din sosul format peste carne sa nu se arda. Gustam sosul de vin daca mai trebuie sare. Putem sa calim 2 min rulourile inainte sa le dam la cuptor, eu le-am pus direct. E bine sa ne ramana sos de vin ca este demential, servim cu piure de cartofi. Dupa cum se vede in poza sosul de vin l-am strecurat

Garnitura, asa se face piureul de cartofi :

Eu fac piureul intotdeauna in urmatorul fel : tai cartofii cubulete mai mici si-i pun in apa cu sare care merge la fiert. Nu trebuie pusa multa apa, sa-i depaseasca cu vreo 2 degete. Dam focul mare si cand incepe sa fiarba micsoram flacara. Putem amesteca intre timp. Cand au fiert ii scurgem de apa, punem vegeta si unt. Ii pasam bine de tot cat sunt ft fierbinti si abea dupa ce i-am pasat incepem sa adaugam treptat cate putin din zeama in care au fiert cartofii sau lapte cald si pasam in continuare. Punem lichid pana ajunge la consistenta dorita, chiar daca este mai lichid cand se raceste se va mai intari. Dupa ce e gata piureul in batem putin la mixer, cu paletele nu blenderul. Putem sa-l facem doar cu unt si zeama in care au fiert sau unt si lapte.


Niciun comentariu: