Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 1 aprilie 2020

Salata de paste cu ton si porumb













Foarte buna dar nu m-am omorat asa dupa ea ca s-o mai fac, rezista pana la 3 zile in frigider

200 gr paste mini barilla din grau dur
2 conserve ton in suc propriu sau ulei
1 cutie mare de porumb
2-3 lg ulei de masline
2 castraveti murati
3 linguri de maioneza sau cat doriti
Piper mozaic proaspat macinat
Sare daca mai e nevoie

Punem pe foc 2.5 l de apa si cand incepe sa fiarba adaugam 2 lgt rase de sare si pastele. Lasam sa fiarba pana la consistenta dorita amestecand mereu in ele. De preferat a se folosi paste de buna calitate gen barilla si mini, scrie pe cutie, paste micute fundite sau alte modele. Tonul sa fie bucati intregi. Pastele fierte al dente spre facute se pun in strecuratoare si dupa cateva minute dar cand sunt inca calde punem uleiul si le amestecam. Punem porumbul si tonul scurse bine de lichid, punem castravetele taiat cuburi si scurs, maioneza si piper proaspat macinate. Amestecam si dam 3 ore la rece. Gustam de sare, eu n-am mai folosit pt ca pastele si tonul erau suficient de sarate dar dau gust bun. Sucul de la ton chiar si uleiul nu se foloseste la paste, nici eu n-am pus. Maioneza o putem amesteca cu iaurt sa fie mai usoara.Alta varianta de reteta folosim ceapa rosie, ardei capia, masline, ciuperci marinate, zeama de lamaie si fasole rosie.


Reteta La Lena

Niciun comentariu: