Faceți căutări pe acest blog

joi, 25 martie 2010

Cartofi acordeon





Ingrediente necesare:

- cartofi mai mici ca sa se patrunda bine
- crema de branza sau branza topita
- salam
- carnati
- kaizer
- ciuperci
- ardei gras
- verdeata
- usturoi
- salvie
- diverse feluri de branza: ementaler, mozzarella, tilsit
- busuioc
- oregano
- unt
- cascaval ras

Mod de preparare:

Se curate cartofii si se spala. Se taie fiecare in felii subtiri fara sa se patrunda pana la partea de jos astfel incat sa ramana lipite una de cealalta. Se taie mezelurile , ciupercile, ardeiul si branza in felii subtiri si se introduc in crestatura. Se aseaza cartoful pe foaie de aluminiu. Se pot folosi si mai putine ingrediente, ce aveti prin frigider. Se aseaza deasupra putina crema de branza, un pic de unt, verdeata taiata, condimente si cascaval ras. Se pun si cativa catei de usturoi pe langa cartof si se strange bine folia in sus ca la un saculet. Nu se condimenteaza caci branzeturile si mezelurile sunt suficient de sarate. Se introduc la cuptor pentru aproximativ 50 de minute.Se servesc calzi.

Cratofi acordeon fara carne;

Am facut un bait din ulei de masline, otet balsamic, boia si curry. Am pus intre felii ceapa verde si rosie, usturoi albitura morcov cascaval, masline, am uns fiecare cartof cu sosul am pus branza rasa cascaval alte ierburi am invelit in folie de aluminiu si am dat la cuptor. Puteti folosi tot ce v-a mai ramane prin frigider.

Niciun comentariu: