Faceți căutări pe acest blog

luni, 22 martie 2010

Crap umplut








Premiu revista click pofta buna
Premiu revista bucataria de azi






Ingrediente pentru 4 persoane
Timp de preparare 50 minute
Complexitate medie

Ingrediente folosite:

1 crap mare ,
1 mana de orez,
200 gr ciuperci din conserva sau proaspete,
2 cepe,
2 morcovi,
1 ardei gras rosu,
o mana verdeata tocata,
1 pahar suc de rosii,
1 pahar de apa,
condimente,
1 pahar mic de ulei de masline,
1 cana de vin alb,
cateva tomate taiate felii.,
cativa catei de usturoi intregi,
2 foi de dafin,
lamaie.

Aveam un crap de vreo 3 kg si nu stiam ce sa fac cu el. L-am curatat, l-am sters si l-am "masat" pe toate partile cu condimente pentru peste si vegeta inclusiv burtica si l-am lasat la odihnit. Am tocat mai multa ceapa ca doar e pestele mare si am calit in ulei de masline. Am adaugat orezul si am calit apoi am adaugat ciupercile din conserva taiate felii sau daca doriti tocate mai marunt dupa preferinta si scurse bine si am mai inabusit pana a scazut zeama. Adaugam si 1 morcov tocat marunt si calim. Dupa ce s-au calit bine mai poti pune cateva minute un capac peste pentru a se inabusi si mai bine. Se condimenteaza putin si cu compozitia se umple pestele . Se leaga burta cu sfoara si se pune in tava morcovul, ardeiul si o ceapa mica taiate rondele. Peste se aseaza pestele si se adauga vinul, apa, sucul de rosii, tomatele taiate felii, usturoiul, foile de dafin, si se baga la cuptor pana scade din compozitie aproximativ 40 minute. La sfarsit se adauga patrunjel tocat si se serveste cu lamaie. Se aseaza pestele bucati zdravene in farfurie impreuna cu sosul din tava si binenteles nelipsitul vin alb.

Pofta buna!

Niciun comentariu: