Faceți căutări pe acest blog

luni, 22 martie 2010

Somon cu portocale











Ingrediente pentru doua persoane:

3 portocale potrivite
2 cepe mici
1 lingura seminte de mustar
1 varf cutit de piper alb
1 fileu mare de somon (500 g)

Mod de preparare:

Se spala rapid somonul sub un jet de apa rece pentru a nu-si pierde proprietatile. Se sareaza putin si se lasa sa se odihneasca. Se rade fin coaja de la o portocala si se stoarce sucul de la doua portocale. A treia se foloseste pentru ornat. Ceapa se toaca foarte marunt (puteti s-o puneti si la mixer) si se amesteca cu zeama, coaja de la portocale, boabele de mustar si putina sare. Se pune somonul intr-un vas adanc si se varsa sosul peste el. Se tine la frigider aproximativ 30 minute. Se pune apoi o parte din sos intr-un vas de yena si deasupra se aseaza fileul de somon. Peste el se varsa restul de sos si se presara piper alb. Se da la cuptorul incins pesntru 30 minute. Eu am pregatit doua pachetele cu surprise. Am asezat pe o foaie de aluminiu cate trei ciuperci champignon intregi peste care am presarat sare, piper si putin ulei de masline. Am strans folia bine si le-am bagat sip e ele la cuptor. Am servit un pahar de vin alb.

Niciun comentariu: